Thursday, March 26, 2015

Lana Nordin Dan David (Daud) Nikah 15 Mei

Bertempat di Hotel Istana, Kuala Lumpur, pelakon Lana Nordin, mengumumkan bakal menamatkan zaman bujang bersama jejaka pilihan hatinya, David McKienzie pada 15 Mei 2015 ini. Ditanya mengapa memilih tarikh tersebut, Lana menjelaskan tarikh tersebut dirasakan bersesuaian kerana selepas bulan Mei, jadual kerja mereka akan amat padat. “Tiada apa yang istimewa dengan tarikh ini, cuma saya merasakan ianya adalah waktu yang sesuai, tidak terlalu cepat dan tidak terlalu lambat. “Saya memilih bulan Mei kerana pada Jun depan, jadual bakal suami saya akan lebih padat lagi dengan aktiviti sukannya. Tiada apa yang saya harapkan untuk majlis itu nanti selain ianya berjalan dengan lancar,” kata pelakon ini lagi. Tambah Lana, dia dan pemain bola tampar Olimpik Amerika Syarikat (AS) itu mula berkenalan pada Oktober tahun lalu di Singapura. “Saya tertarik dengan David kerana perwatakannya yang lurus bendul dan jujur mahu memperisterikan saya. Malah, sebelum menerima lamaran David, saya pernah menguji sejauh mana ketulusannya memilih saya kerana perbezaan agama antara kami. “Nampaknya dia begitu ikhlas dan telus untuk serius dalam hubungan kami seterusnya memilih saya sebagai teman hidup,” jelas Lana lagi yang senang kerana bakal suaminya begitu menjaga kesihatan. -Media Hiburan

0 comments:

Post a Comment

loading...

Popular Posts

Recent Posts

Blog Archive

Powered by Blogger.