Thursday, October 15, 2015

“Misiku Zana, Terkulai Dalam Pelukan Lelaki Lain” – Suami

Kisah ini bukan cerita khayalan atau fiksyen. Ini kisah benar seperti yang diceritakan oleh sumber yang tidak mahu namanya tertera. Sumber meminta penulis siarkan agar jadi teladan kepada semua pihak termasuk pihak pengarah tempat kerja yang berkaitan supaya jangan terlibat atau turut subahat sekiranya pekerja kita melanggar etika dan memalukan nama jabatan. Cuma nama empunya badan dan tempat kejadian serta di mana beliau bekerja disamarkan buat sementara. Cukuplah sekadar menjelaskan bahawa peristiwa gila ini berlaku di sebuah negeri Pantai Timur. Bukan isu dari mana asalnya seseorang itu, isunya bagaimana kita sebagai manusia mengawal nafsu agar tidak melanggar susila agama dan tidak mencalarkan nama baik pasangan serta keluarga kita. Kisah lelaki curang amat biasa kedengaran, namun kisah curang si isteri melebihi sekali atau lebih tepat lagi curang dengan beberapa lelaki sepanjang tempoh perkahwinannya begitu menyentap hati sesiapa sahaja yang mendengarnya. Mungkin baru terlepas dari kepompong. Dari gadis kampung yang amat serba kekurangan, menjadi isteri kepada seorang lelaki yang berjaya di bandar kecil mengubah total hidupnya. Dari rumah papan bertandas di luar rumah ke bungalow yang lengkap isi perabutnya. Jauh sekali nak bermimpi mempunyai kereta bila keluarga sendiri tidak mampu menyediakan waima basikal untuk mengayuh ke pasar. Manusia, bila diberi betis, rakusnya mencari paha. Lena dengan kemewahan, ghairah dengan kemajuan. Dulu “3310” dikongsi satu keluarga, bila berlaki, suami sediakan tetefon canggih, mula pandai berfacebook, berinstagram bagai. Akhirnya dalam diam mula jalinkan hubungan “cinta curang internet”. Langkah satu, ‘I love u’ dalam talian, langkah dua…….tunggu sambungannya Zana terkulai buat kali pertama di pelukan lelaki yang bukan suaminya… Cerita misiku Wana ini akan bersambung dalam siri yang lebih panas nanti…

1 comment:

  1. Best bila jaga ayah sakit,, aku temankan mak mlm hr,, jaga ayah stroke kat hospital swasta,, ada bilik privateaku duuduk kan ayah atas wheelchair,, mak terus terkam aku,, aku peluk raba mak,,beromen,, yg nurse rakam bila aku gosok muka kat buahdada mak,, mak pakai jubah satin,,bju mak aku selak keatas,, aku bukak seluar,, aku henjut cukup2,,mulai saat ni abg bukan sapa2,, anak jantan abg gantikan tpt abg,,mak dan kau sekarang hidup mcm laki bini,,,lg mak rasa puas lg bnyk mak bg duit dan kemewahan,,pernah gf aku bawak alphard cermin gelap 100% ,,mak aku bukak pakaian,,mak nak semua 3 adik pompuan aku mesti telanjang,,kerusi dh tukar jd cm katil..aku srh park kat lorong bnyk pelacur,, aku pggl dlm 5 6 org just tgk dpt duit,,stepdad dh tua,, tp bnyk wang,,dia happy sgt mak mengandung,,7 tahun dh diorang kawin,, tiap tahun mak mengandung,,dia x tau aku siang mlm pukek mak basah aku kerjakan

    ReplyDelete

loading...

Popular Posts

Recent Posts

Blog Archive

Powered by Blogger.